Festival Internacional de Curtiumetraxes CINESAN

  • 3 Novembro, 2017

L’Acorazáu Potemkim Preslló la estaya “Homenaxe a los Pioneros del cine” del Festival Internacional de Curtiumetraxes CINESAN

Dica’l 5 d payares podrá siguir esfrutándose d’esti Festival de Curtiumetraxes qu’incluye delles estayes, aparte de la ya finada “Homenaxe a los Pioneros del Cine”. Nos próximos díes desendolcaránse dientro les actividaes del Festival les proyeiciones de les estayes temátiques thriller, Cinesán documental, Cinesan infantil y les actividaes d’OFF CINESAN, onde destaquen una esposición sobre’l cine nes cuenques mineres y una charla sobre’l tratamientu que se fai de la muyer nes películes de ciencia ficción, al cargu de Jimena Escudero.
Dientro de la estaya paralela “Homenaxe a los pioneros del cine”, el Festival Cinesan realizó la proyección de la obra maestra de Sergei M. Eiseistein, rodada nel añu 1925, “l’Acorazáu Potemkim”, Una película que punxo les bases a munchos aspeutos del llinguaxe cinematográficu, especialmente no que cinca al procesu de montaxe.

La versión que pudieron ver los espectadores de Cinesan tien los intertítulos n’asturianu y  apúrrela la productora asturiana Widjets Media que, destamiente, collabora cola programación del Festival.

Redaición InfoAsturies

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *